پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
اجتماع جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی در امامزاده اسماعیل اردستان

حوزه/ ستاد برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین اردستان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تجمع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی ساعت ۱۰:۳۰ روز اربعین در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، مسیر راهپیمایی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی اردستان از ساعت ۹:۳۰ از امامزاده موسی(ع) آغاز و تا امامزاده اسماعیل (ع) ادامه خواهد داشت.

زمان شروع ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان راهپیمایی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، شب اربعین از اقامه نماز مغرب و عشا و روز اربعین از ساعت ۰۰: ۸ صبح اعلام شده است.

فرماندار اردستان نیز در نشست ستاد اربعین حسینی این شهرستان گفت: نام اباعبدالله‌ الحسین(ع) به ویژه در چند ساله اخیر در جهان بسیار فراگیر شده و این مهم بیانگر عظمت پیاده‌روی اربعین حسینی با خیل عظیمی از جمعیت در سراسر جهان است.

سیدمحمدهادی احمدی‌طبا اظهار کرد: در تمامی مسجدها و بقاع متبرکه این شهرستان آئین‌های عزاداری روز اربعین و قرائت زیارت این روز همراه با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر دوست‌داران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) از آئین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی سال گذشته در شهرستان اردستان، افزود: موکب‌های فرهنگی، بهترین موکب بودند چراکه با برپایی غرفه‌هایی همچون عفاف و حجاب و کتابخوانی، به فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن این موضوعات بین مردم پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha